Ja tenim a disposició la Memòria anual de la FECEC 2018

La Junta i l’Assemblea General de la FECEC, reunida el mes de maig, va aprovar, entre d’altres punts els comptes de l’any 2018 i  la Memòria d’Activitats de la Federació.

Pel que fa als serveis de les entitats federades, el més destacat de 2018 ha estat el següent:

La FECEC ha assistit a 63 reunions en representació de les entitats federades en més de 15 òrgans i entitats. També ha atès i derivat 164 peticions externes cap a les entitats federades, ha enviat 38 butlletins i 40 reculls de premsa setmanal. La FECEC ha participat en 9 jornades de divulgació i ha organitzat les 11 reunions dels 2 grups de treball.

També ha editat l’informe La FECEC en Xifres 2017, on es detallen els diferents serveis i actuacions que s’han realitzat durant l’any en el conjunt de les entitats per atendre el total de 16.000 pacients i famílies.

FECEC EN XIFRES

foto memoria

A l’informe ‘La FECEC en Xifres’ s’analitzen els recursos, activitats i serveis que les entitats federades ofereixen als pacients i familiars amb càncer.

Programa de prevenció i divulgació

La FECEC ha organitzat 30 actes amb 59.400 participants i un impacte a més de 180.000 persones.

Programa de foment del voluntariat en l’àmbit oncològic

La FECEC ha organitzat 4 cursos de formació amb 67 voluntaris formats, més la jornada XIV Trobada de Voluntariat en l’àmbit oncològic amb 225 participants i s’han organitzat 4 sessions per formar 8 coordinadors de voluntariat.

Programa després del càncer

Reprèn, servei d’orientació laboral després del càncer, iniciat l’abril 2017, aa atès 22 usuaris, dels quals 4 han trobat feina. També cal destacar la consolidació de l’espai digital www.despresdelcancer.cat amb la incorporació de 20 articles nous i 10 testimonis i el llançament de la prova pilot al Vallès Oriental “Què fer quan apareix el càncer a la feina” amb 13 aliances en el territori, 4 empreses OncoCompromeses i 8 intervencions.

Descarrega’t la memòria completa aquí.