Apunta’t al curs de Voluntariat en l’àmbit oncològic a Vilassar de Dalt

Vilassar de Dalt acull el quart dels cursos de voluntariat en l’àmbit oncològic que enguany organitzem per a per a aquelles persones que realitzen voluntariat en l’àmbit de l’atenció a pacients oncològics. Inscriu-t’hi en aquest enllaç!

El curs s’adreça a persones que realitzen voluntariat en l’àmbit de l’atenció a malalts oncològics i és una proximació al conjunt del col·lectiu que treballa i és voluntària en l’àmbit oncològic. La formació té l’objectiu de proporcionar coneixements sobre les diverses dimensions que entren en joc en conviure amb el càncer. A la vegada, facilita eines i recursos per emmarcar correctament la teva actuació voluntària amb persones malaltes oncològiques.

Acreditació
Curs reconegut pel Pla de Formació del Voluntariat de Catalunya. Per tenir dret al títol s’ha d’assistir a un mínim del 80% del curs.

Docents

  • Dr. Eduard Batiste-Alentorn, oncòleg.
  • Patricia Missé, psicooncòloga Institut Català d’Oncologia (ICO) Badalona.
  • Laura Fernández, psicopedagoga i coordinadora de voluntariat de Sant Joan de Déu.
  • Irene Costa, psicopedagoga i coordinadora de voluntariat de l’AFANOC.

Descarrega’t el programa aquí

  • Dies: dijous 19, divendres 20 i dissabte 21 de novembre
  • Horari: dijous i divendres de 16 a 20 h. Dissabte de 9:30 a 13:30 h
  • Lloc: Seu Vilassar de Dalt contra el Càncer (Guillem Agulló i Salvador, núm. 2. Vilassar de Dalt)
  • Preu: 15 euros membres FECEC / 25 € membres no FECEC

Inscriu-t’hi en aquest enllaç abans del 15 de novembre. Places limitades!

Organitzen: FECEC i Federació Catalana del Voluntariat Social (FCVS)