ViViVi, concert solidari per a Grup Iris

La Gastronòmica i el Grup Iris uneixen forces per oferir un esdeveniment que combina sensibilitat i solidaritat. El ViViVi Solidari, una vetllada màgica on el tast de vins i la música en directe es fonen per donar suport a les dones afectades de càncer de mama.

  • Data: Diumenge 23/02/25
  • Hora: 12h
  • Lloc: Claustre de Peralada
  • Preu: 30€

Compra l’entrada aquí.

Gaudeix d’un tast de vins amb històries plenes d’ànima, guiat per una sommelier que et sorprendrà, i deixa’t emocionar per la música en directe de dos violoncels que t’acompanyaran durant tota l’experiència.

Comptarem amb la participació d’alguns cellers catalans reconeguts, que se sumen a aquest noble propòsit aportant el seu vi de manera desinteressada i fer d’aquesta vetllada un brindis per la solidaritat.

Tot per una bona causa: Tots els beneficis es destinaran íntegrament al Grup Iris, una associació que acompanya persones amb càncer de mama i les seves famílies, oferint tot tipus de teràpies com acupuntura, fisioteràpia oncològica, psicoteràpia, acolliment i activitats que ajuden a les afectades a afrontar aquest camí amb més força i confiança.

Font: Grup Iris