#sumaT el 2 i 3 de febrer a la campanya #pebrotscancer i compra pebrots solidaris als establiments Condis

Avui s’ha presentat la IV edició de la campanya solidària “Posem-li pebrots al càncer”, impulsada per les entitats de la FECEC – Junts contra el càncer i Condis Supermercats, que comptarà amb la col·laboració de més de 500 voluntaris de tota Catalunya. La iniciativa es desenvoluparà el divendres 2 i dissabte 3 de febrer en 469 dels establiments que Condis té a Catalunya, coincidint amb el Dia Mundial contra el Càncer (4 de febrer).

pebrots cancer 2018

Una de les claus d’èxit de la campanya és la participació dels més de 500 voluntaris que   oferiran una bossa amb dos pebrots, un de verd i un de vermell -aportats per la companyia Agroponiente- a canvi d’un preu simbòlic d’1,5 euros.

L’objectiu d’aquesta campanya és fomentar la solidaritat amb les persones que pateixen la malaltia i difondre la tasca d’acompanyament que realitzen les entitats de la FECEC. Les aportacions recollides es destinaran íntegrament a programes de suport i atenció als malalts oncològics i les seves famílies. 

Mira l’espot de la campanya:

La campanya d’enguany ha estat apadrinada per la periodista Xantal Llavina, l’actor i presentador Quim Masferrer, l’investigador Manel Esteller, director del programa d’Epigenètica i Biologia del Càncer de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Bellvitge (IDIBELL), el Dr. Germà Lluch, Director de Coneixement i Recerca de l’Institut Català d’Oncologia, els actors Francesc Orella, Candela Anton i Pau Poch, protagonistes de la sèrie “Merlí”, el també actor Abel Folk i pel xef Sergi Cócera.

A l’acte de presentació també hi ha participat Núria Casaldàliga, vocal de la Junta directiva de la FECEC i directora d’Oncolliga, i la vicepresidenta executiva de Condis, Carme Condal.

El voluntariat que col·labora en la iniciativa prové de les pròpies entitats, així com d’una important crida a la que s’han afegit diferents, institucions i empreses: La Caixa, Kern Pharma, SAGE, Universitat de Barcelona, entre d’altres. En paral·lel, cal afegir que Condis també fomenta la solidaritat entre el seu personal i col·laboradors, que hi participen des dels punt de venda i des de la plataforma central.

Per tal que la campanya arribi als 469 supermercats que Condis té distribuïts per Catalunya, la FECEC fa una crida al voluntariat. Es tracta que les persones voluntàries ajudin a vendre les bosses de pebrots i informin als clients sobre els objectius de la campanya.

Qui ho vulgui, pot apuntar-se com a voluntari en qualsevol franja horària del 2 i 3 de febrer a través d’aquest formulari on també ha d’escollir el supermercat on vol col·laborar amb la campanya. Aquí teniu el llistat d’establiments Condis on es vendran les bosses de pebrots.

 

Condisline.com també oferirà pebrots solidaris

Els usuaris del súper online “Condisline.com” podran adquirir la seva bossa de pebrots solidaris durant els dies 2 i 3 de febrer. Com a anteriors edicions, està previst que la campanya tingui una important difusió a les xarxes socials. D’aquesta forma, els ciutadans estan convidats a pujar les seves fotografies amb la bossa de pebrots tant al Facebook com al Twitter de la FECEC i de Condis (@condislife), amb els hasthtags #pebrotscancer i #sumaT, així com a l’Instagram de Condislife i de la FECEC.