La pandèmia impedeix celebrar la gran festa dels 20 anys del “Posa’t la Gorra!”

Els infants i adolescents amb càncer us necessiten ara més que mai. Malgrat la Covid-19 i no poder celebrar la festa dels 20 anys, cal continuar mostrant la realitat del càncer infantil, una malalatia que segueix afectant moltes famílies, per això Posa’t la Gorra! segueix endavant.

Screenshot 2020-12-14 at 09.56.38

Som conscients que vivim una situació extraordinària per a la qual no estàvem preparats i el virus ha ocupat tot el protagonisme deixant en segon pla, altres realitats.

Per això, més que mai, l’AFANOC necessita continuar treballant per a mostrar la realitat del càncer infantil, ja que desafortunadament, aquesta ni s’atura, ni desapareix. Tant de bo!  Però ben al contrari, la malaltia continua afectant moltes famílies, generant-los por i incertesa.

Enguany no podem fer la festa com sempre, tot i així, us compartim el comunicat de la nostra presidenta des de La Casa dels Xuklis junt amb missatges dels nostres nens i nenes que demanaran a tothom que es posi la gorra!


Els nens i nenes de La Casa dels Xuklis us necessiten!


Missatge de Maite Montañes Blanco, presidenta de l’AFANOC


Quique Bassat, metge pediatre, epidemiòleg, i membre de la Junta de l’AFANOC

La marca “Natura” ha dissenyat una gorra que transmet calma

Un disseny en brodat mostra el passeig de dues persones per un paisatge alpí on destaca un gran sol entre els seus cims. Una imatge que transmet calma i serenitat, actitud imprescindible per a afrontar moments difícils. Connectar amb la natura significa respectar y cuidar el nostre planeta, la nostra llar, la nostra salut.

Enguany poseu-vos la gorra, connecteu amb la natura, feu salut!


Pels infants i adolescents amb càncer!

Necessitem el vostre suport, ara més que mai!

MÉS INFORMACIÓ