Celebrem 25 anys Junts contra el Càncer

La Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC) celebra enguany 25 anys treballant per a la millora de vida de les persones amb càncer i les seves famílies. Juntament amb les 16 entitats membres, amics i col·laboradors, commemorarem aquesta efemèride amb diferents activitats durant 2026.

La FECEC Junts contra el Càncer es va constituir el 13 de febrer del 2001. L’entitat va néixer amb la vocació d’integrar esforços en la lluita contra les malalties oncològiques a Catalunya. És cens d’informació i dona servei a les entitats contra el càncer federades, alhora que fomenta el voluntariat en l’àmbit oncològic, desenvolupa programes en les àrees de divulgació i prevenció, i després del càncer. 

Durant aquest 2026 anirem repassant les principals fites assolides en aquest quart de segle i celebrant tot allò que s’ha aconseguit, amb la mirada posada en el futur i en tot el que queda per fer per a la millora de la qualitat de vida dels pacients amb càncer i els seus familiars.

Et convidem a celebrar amb nosaltres aquests 25 anys Junts contra el Càncer.