El doctor Manel Esteller, l’actriu Montserrat Carulla, el meteoròleg Francesc Mauri, la cuinera i escriptora Ada Parellada i les jugadores de waterpolo del Club Natació Sabadell, apadrinen la campanya solidària que es presenta avui, tot coincidint amb la Diada Mundial contra el Càncer.
Avui, Dia Mundial contra el Càncer, s’ha presentat la campanya “Posem-li pebrots al càncer” impulsada per les entitats de la FECEC – Junts contra el càncer, i que compta amb la col·laboració de Condis Supermercats. L’acte ha tingut lloc a l’establiment “Condislife” del carrer Europa de Barcelona, i ha comptat, com a padrins, amb el doctor Manel Esteller, l’actriu Montserrat Carulla, el meteoròleg Francesc Mauri, la cuinera i escriptora Ada Parellada i les jugadores de waterpolo del Club Natació Sabadell. Així mateix, hi han participat el vicepresident primer de la FECEC, Francesc Viñas, i la Consellera Delegada de Condis, Pilar Condal.
La campanya “Posem-li pebrots al càncer” té com a objectiu fomentar la solidaritat amb les persones que pateixen la malaltia i difondre la tasca d’acompanyament que realitzen les entitats de la FECEC. En aquest sentit, les aportacions recollides permetran continuar amb els projectes de suport i atenció als malalts oncològics i a les seves famílies. Així mateix, aquesta acció solidària se suma a altres iniciatives que es desenvolupen amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer i que també actuen d’acord amb el codi europeu, destinat a prevenir la malaltia (http://cancer.gencat.cat/ca/ciutadans/prevencio/codi_europeu/).
Voluntariat corporatiu
La iniciativa es desenvoluparà els propers divendres i dissabte, dies 6 i 7 de febrer, als 335 establiments Condis de Catalunya, on més de 500 voluntaris oferiran la bossa amb dos pebrots, un de verd i un de vermell, a canvi del preu simbòlic d’1,5 euros.
El voluntariat que col·labora prové de les pròpies entitats, així com d’una important crida a la que s’han afegit diferents ajuntaments, hospitals, institucions i empreses: ”La Caixa”, DKV, Esteve, MRW, BBVA, Santander, Nestlé, Danone, HP, entre d’altres. En paral·lel, cal afegir que també Condis fomenta la solidaritat entre el seu personal i col·laboradors, que hi participen des dels punt de venda i des de la plataforma central.
En el marc online, és previst que la campanya tingui un destacat ressò a xarxes socials, on els ciutadans estan convidats a fer arribar les seves fotografies amb la bossa de pebrots, tant al Facebook com al Twitter de la FECEC i de Condis. D’altra banda, i des del 30 de gener, la campanya s’ha donat a conèixer mitjançant una animació en Flash en els suports publicitaris del transport públic de TMB i TRAM. A banda de les botigues físiques de Condis, també els usuaris del súper virtual “Condisline.com” podran adquirir la seva bossa de pebrots solidària durant els dies 6 i 7.