La Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre organitza el 14è Sopar de les Estrelles

Un any més, la Lliga contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre celebra el seu tradicional Sopar de les Estrelles. Serà el divendres 6 de novembre.

La vetllada reunirà els xefs i equips dels restaurants amb Estrella MICHELIN Can Bosch, Rincón de Diego, Villa Retiro, Les Moles, L’Antic Molí, Quatre Molins, Deliranto i Citrus del Tancat, que treballaran conjuntament per oferir un menú degustació especialment creat per a aquesta ocasió. El sopar comptarà també amb la implicació d’El Terrat, Mas d’en Bruno, l’Algadir del Delta, [M]nudo, Gelateria Gabri Olivier, Picamoi Obrador i Forn Andreu, restaurants, empreses i col·laboradors de referència que, amb la seva aportació, faran possible aquesta vetllada de gastronomia i solidaritat.

Els beneficis de la vetllada es destinaran als projectes que desenvolupa la Lliga Contra el Càncer, especialment en els àmbits de la recerca, la prevenció i el suport a les persones afectades pel càncer i les seves famílies.

Com cada any, el Sopar de les Estrelles té una temàtica i un color que serveixen de fil conductor de tota la vetllada. En aquesta 14a edició, el groc serà el gran protagonista: un color associat a la llum, l’energia i l’esperança, que simbolitzarà la força de continuar avançant i la voluntat de sumar esforços davant del càncer. El groc tenyirà diferents elements de la nit i acompanyarà una vetllada pensada per compartir, celebrar la solidaritat i mantenir viva l’esperança.

Nou restaurants de referència, units per una mateixa causa
En aquesta 14a edició, el Sopar de les Estrelles comptarà amb els restaurants distingits amb Estrella MICHELIN de la demarcació de Tarragona: Can Bosch i Rincón de Diego, de Cambrils; Villa Retiro, de Xerta; Les Moles i L’Antic Molí, d’Ulldecona; Quatre Molins, de Cornudella de Montsant; Deliranto, de Salou, i Citrus del Tancat, d’Alcanar.

Els xefs i els seus equips s’aplegaran en una única nit per preparar i servir un menú degustació conjunt, convertint el seu talent i la seva gastronomia en una experiència al servei d’una causa solidària.

Restaurants i col·laboradors de referència
La vetllada comptarà també amb la col·laboració de El Terrat, Mas d’en Bruno, l’Algadir del Delta, [M]nudo, Gelateria Gabri Olivier, Picamoi Obrador i Forn Andreu, que se sumen a aquesta iniciativa per fer possible una experiència gastronòmica única.

La implicació de tots aquests professionals, juntament amb la tasca de les persones voluntàries que col·laboren en l’organització i desenvolupament de l’acte, és una mostra del compromís del sector de la restauració i de la societat civil amb la lluita contra el càncer.


Una nit de gastronomia i solidaritat
El Sopar de les Estrelles Contra el Càncer va néixer amb la voluntat d’unir la gastronomia del territori amb una causa social i, al llarg de les seves edicions, s’ha consolidat com una de les activitats solidàries de referència de la Lliga a Tarragona.

La iniciativa permet gaudir d’una experiència gastronòmica excepcional alhora que contribueix a fer possible els diferents projectes de l’entitat. La Lliga Contra el Càncer treballa per oferir suport i acompanyament a les persones afectades pel càncer i les seves famílies, desenvolupar activitats de promoció de la salut i prevenció, impulsar la recerca i donar resposta a les necessitats que apareixen al llarg del procés oncològic.

La celebració d’aquest sopar és possible gràcies a la implicació dels xefs i els seus equips, els restaurants i establiments col·laboradors, les persones voluntàries de la Lliga i totes les persones que, any rere any, fan possible aquesta trobada. La suma de tots aquests esforços converteix la gastronomia en una eina de solidaritat i compromís amb les persones afectades pel càncer.

  • Data: Divendres 6 de novembre del 2026
  • Hora: 21 hores
  • Lloc: Complex Educatiu de Tarragona (Autovia de Salou, s/n, Tarragona)
  • Reserves al 977 23 24 24. El donatiu per participar en el 14è Sopar de les Estrelles Contra el Càncer és de 75 euros per persona. Ingrés al compte: ES38 2100 3510 7622 0019 6217