Obertes les inscripcions a la 5a edició del Lliga’t a la Vida Trail

La 5a edició del Lliga’t a la Vida Trail, esdeveniment esportiu solidari en benefici de la Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre, se celebra enguany el 24 d’octubre. Els equips participants ja es poden inscriure en aquest enllaç.

La cursa mantindrà el seu format per equips i relleus, amb tres recorreguts: 100 km corrent, 70 km corrent o caminant i 50 km caminant. Enguany destaca el caràcter territorial de la cursa, amb sortida i arribada al Pavelló Municipal dels Pallaresos, i un recorregut que passarà per diversos municipis del Tarragonès, Baix Penedès i Alt Camp.

Totes les donacions recaptades es destinen íntegrament a la Lliga Contra el Càncer, amb l’objectiu de donar suport als pacients i impulsar la recerca oncològica, promovent alhora l’esport com a eina de salut i benestar.