La seu de la FECEC Junts contra el Càncer ha acollit la primera de les formacions de voluntariat en l’àmbit oncològic de 2026, organitzada per la FECEC i la Federació Catalana del Voluntariat Social (FCVS).
Es tracta d’un curs bàsic adreçat a aquelles persones que realitzen voluntariat en l’àmbit de l’atenció a pacients oncològics. En aquesta aproximació al conjunt del col·lectiu que treballa en l’àmbit oncològic, s’imparteixen coneixements sobre les dimensions que entren en joc en conviure amb el càncer; i s’atorguen eines i recursos per emmarcar correctament l’actuació voluntària amb malalts oncològics.
Les persones docents d’aquest curs han estat Patricia Missé: psicooncòloga Institut Català d’Oncologia (ICO) Badalona; el Dr. Eduard Batiste-Alentorn: llicenciat en Medicina, especialitzat en oncologia mèdica; Laura Fernández: psicopedagoga i coordinadora de voluntariat de Sant Joan de Déu; i Irene Costa, psicopedagoga i coordinadora de voluntariat d’AFANOC.
Fer Bé Fa Bé. Fes voluntariat oncològic
Si vols fer voluntariat en l’àmbit oncològic en alguna de les entitats que formen part de la FECEC Junts contra el Càncer arreu del territori català, omple aquest formulari.

ES
