Entrevista a Pilar Condal, Consellera Delegada del Grup Condis
1./ QUINA ÉS LA POLÍTICA DE RSC DEL GRUP CONDIS?
El pla de RSC de Condis forma part de l´estratègia del Grup, donant resposta als valors i cultura de la companyia i actuant en tots els àmbits: Corporatiu, laboral, social i mediambiental.
En aquest sentit, Condis desenvolupa projectes de gestió Corporativa i de Bon Govern, de cohesió i desenvolupament intern, de sostenibilitat mediambiental i de responsabilitat envers la Societat.
La actuació en RSC sempre ha estat present, amb exemples tan destacats com la campanya “ordenatas per al cole”, que al llarg de 10 anys va dotar d’equipament informàtic a les escoles; la campanya una “Poma per la vida” amb la FEM, que ja va per la seva setena edició; el desenvolupament de pràctiques de bon govern, la implantació de sistemes eco-eficients a botigues, els acords amb el Banc d´aliments …. i un munt d´actuacions al llarg dels anys.
2./ D’ON SURT LA INICIATIVA DE COL·LABORAR AMB LA CAUSA DEL CÀNCER?
Condis ha mostrat des de sempre sensibilitat i responsabilitat vers la societat de la qual formem part i a la qual ens devem. No som una empresa que es mostri al marge del que succeeix més enllà del món dels negocis, ans el contrari, estem receptius a identificar, escoltar i posar imaginació i il·lusió per ajudar al nostre entorn més proper, a més de connectar amb les persones i les seves necessitats. Així mateix, val a dir que aquesta malaltia ens és –malauradament- molt present i propera i, quan la FECEC es va posar en contacte amb nosaltres i ens van explicar la seva tasca, no varem dubtar en destinar-li recursos i esforços per col·laborar-hi.
3./ QUINS OBJECTIUS VOL ASSOLIR CONDIS AMB AQUESTA CAMPANYA “POSEM-LI PEBROTS AL CÀNCER”
Els nostres objectius coincideixen amb els de la pròpia Fecec, és a dir solidaritzar-nos amb les persones que pateixen la malaltia, difondre la tasca de suport i ajuda de les entitats federades i aconseguir diners per desenvolupar els projectes d’atenció als malalts de càncer i les seves famílies.
Naturalment, en aquest camí, Condis és una eina més per fer realitat la posada en marxa de la campanya, donar-li suport i impulsar-la, però els veritables protagonistes de la mateixa són els nostres col·laboradors, ciutadans /clients, voluntaris i pacients.
Tot i que es tracta d´una campanya nova, sense precedents, confiem en aconseguir una bona resposta gràcies a l’esforç, les ganes, la implicació i el compromís de tots els que ens hi hem sumat. Desitgem que tingui una bona acollida i que, a banda de la força dels que lluiten contra el càncer, la resta també hi “ posem pebrots”.
4./QUINA VALORACIÓ FA DEL FET D’ORGANITZAR LA CAMPANYA AMB LA FECEC QUEAGRUPA LES PRINCIPALS ENTITATS DE LLUITA CONTRA EL CÀNCER A CATALUNYA.
Va ser precisament en saber que des de la Federació arribàvem a les diferents entitats que lluiten contra el càncer a Catalunya, que varem ratificar la nostra disponibilitat i interès en participar-hi. No només donem així cobertura a tot el territori, sinó que ho fem a través d’un sol interlocutor que ens mereix tota la nostra confiança.